|
ALKALMAZÁSOK:
Ms Office 2000 Professional
Teljes eszközkészletet biztosít az információk elkészítéséhez, közzétételéhez és elemzéséhez.
Tartalmazza:
Ms Word 2000, Ms Excel 2000, Ms Outlook 2000, Ms PowerPoint 2000, Ms Access 2000, Ms Publisher 2000 (eng), Ms Small Business Tools (eng)
Legfontosabb előnyei:
ˇ Támogatási költségek csökkentése
Az Office 2000 önjavító alkalmazásai automatikusan érzékelik és kijavítják az alkalmazáshibákat anélkül, hogy a felhasználók megtudják, hogy egyáltalán valamilyen hiba lépett fel.
ˇ Az információ egyszerűbben megosztható
Az együttműködés és az információ-megosztás gördülékenyebbé tétele érdekében az Office 2000 a termelékenységnövelő eszközöket integrálja a Webbel. Az Office 2000 Professional tartalmazza a Ms Access 2000-et, mely a legkorszerűbb adatbázis-kezelő, az SQL szerver adatbázis motorját használja. Az Access 2000-rel a felhasználók hatékony, mindamellett egyszerűen használható Webes adatbázis-kezelő megoldásokat készíthetnek valós idejű adat-visszakereséshez.
ˇ A gazdag elemzőeszközökkel jobb döntések hozhatók
Az Office 2000 segítségével egyszerűbben érhetők el és elemezhetők a fontos üzleti adatok, függetlenül attól, hogy azok asztali gépen, a hálózaton vagy az intraneten találhatók. Az Access 2000 hatékony, interaktív elemző- és információkövető eszközöket biztosít.
ˇ Az üzletvitel kezelése és a vásárlói kapcsolatok kiszélesítése
Az Office 2000 eszközeivel a kisvállalkozások professzionális marketinganyagokat készíthetnek, ezzel új vásárlókat szerezhetnek, illetve javíthatják az ügyfélkiszolgálást.
Ms Office 2000 Small Business
A jobb döntések meghozásában, a működés egyszerűsítésében és a vásárlókkal való jobb kapcsolattartásban segíti a felhasználókat.
Tartalmazza:
Ms Word 2000, Ms Excel 2000, Ms Outlook 2000, Ms Publisher 2000 (eng), Ms Small Business Tools (eng)
Legfontosabb előnyei:
ˇ Az egyik legkeresettebb irodai csomag, mely díjnyertes alkalmazásokat tartalmaz
ˇ Jobb döntések hozhatók
Az Office 2000 SB változata tárolási helyüktől függetlenül - legyen az a munkaállomás, a hálózat vagy az intranet- megkönnyíti az alapvető üzleti információk elérését és elemzését, segít a felhasználóknak abban, hogy több információ alapján időszerűbb döntéseket hozzanak.
ˇ Segíti a vásárlói kapcsolatok építését, és hatékonyabban irányíthatóa vállalkozás
Az Office 2000 SB alapvető eszközei segítik a kisvállalkozás működtetésével kapcsolatos feladatok kezelésében, marketinganyagok elkészítésében, az ügyfélszolgálat javításában.
ˇ Együttműködhet másokkal a Weben keresztül
Az Office 2000 SB fókuszában a Webre épülő irodai munka áll, így az információ-megosztás egyszerűsítése és a másokkal történő együttműködés érdekében a Webbel integrálja az alapvető irodai eszközöket.
ˇ Professzionális megjelenésű dokumentumok készíthetők
Az Office 2000 SB változatának részét képező Publisher 2000 most már támogatja a professzionális nyomdai eljárásokat, és lehetővé teszi, hogy a kisvállalkozások egy könnyen használható kiadványszerkesztő programmal professzionális minőségű anyagokat készítsenek.
|